Chiptuning

Jak to robimy?

Chiptuning – remap – to nowe, korzystniejsze i przede wszystkim indywidualnie wykonane oprogramowanie sterownika silnika (ECU) poprawiające osiągi, dynamikę, bezpieczeństwo i radość z jazdy.<br>

Posiadamy wieloletnie doświadczenie, najwyższej jakości sprzęt, a współpraca z najlepszymi w Europie pozwala nam wykonywać bardzo efektywne efektywne i jednocześnie bezpieczne modyfikacje każdego typu silników w samochodach osobowych i dostawczych wszystkich marek.

2500

Zadowolonych Klientów

10 lat

Doświadczenia

2 lata

Gwarancji

Jak działa chiptuning?

Obecnie w większości przypadków/sterowników odczyt i programowanie wykonuje się poprzez gniazdo diagnostyczne OBD, co znacznie skraca czas przeprogramowania oraz eliminuje możliwość fizycznego uszkodzenia sterownika ECU – Engine Control Unit

Zdarzają się również sterowniki, które można programować tylko poprzez podpięcie się bezpośrednio do konektorów sterownika tak zwaną bezpieczną metodą BENCH lub E-GPT. Kolejny sposób wymaga otwarcia sterownika i podpięcie się do pinów płyty głównej lub procesora metoda BDM, BOOT,JTAG.

W starszych modelach sterowników zwykle do 2000 r. aby dokonać modyfikacji oprogramowania należało wylutować pamięć (EPROM), odczytać jej zawartość za pomocą programatora, zmodyfikować, a następnie wgrać go ponownie i wlutować pamięć do sterownika.

PAMIĘTAJ

Bez względu na zastosowaną metodę programowania, konieczna jest wstępna diagnostyka samochodu i dokładny pomiar na hamowni. Bo tylko wtedy możemy mówić o strojeniu INDYWIDUALNYM i przede wszystkim bezpiecznym.

Dlaczego my?

Ponieważ kochamy motoryzację, a modyfikacje aut to nasza pasja. Postawiliśmy na najnowsze technologie i współpracę z najlepszymi w Europie!

Diagnostyka

Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem diagnostycznym do wszystkich marek samochodów, aby wykonanie chiptuningu było poprzedzone kompleksowym badaniem stanu technicznego i kondycji Waszego silnika.

Hamownia

Posiadamy najnowszą, niezwykle precyzyjną hamownię DynoPro 4x4.

Programowanie

Do odczytywania i programowania sterowników używamy najnowszych programatorów między innymi firmy MAGICMOTORSPORT – FLEX, które zawierają najbezpieczniejsze i wielokrotnie testowane protokoły dostępu.

Wyniki jakie osiągamy

Co mówią nasi Klienci?

2 LATA GWARANCJI

Zadzwoń i umów się na wizytę

Zajmujemy się tuningiem, chiptuningiem, pomiarami i diagnostyką aut osobowych i dostawczych wszystkich marek.

Gdzie i dlaczego fabryka ukryła konie mechaniczne mojego silnika?

Fabryczne programy są wykonane tak, aby zapewnić możliwie najniższe zużycie paliwa, pozostawać w zgodzie z ekologią oraz posiadać margines bezpieczeństwa taki, który pozwoli silnikowi znieść określony czas eksploatacji nawet w warunkach niezgodnych z gwarancją producenta.


Wspomniany margines bezpieczeństwa dla silników doładowanych zwykle wynosi od 15% do nawet 50%, ale dla silników wolnossących ze względu na zasadę działania przyrost mocy to max od 4% do 10%.


Ponadto w krajach Europy Zachodniej istnieją narzucone progi podatkowe i ubezpieczeniowe zależne nie od pojemności, a od mocy pojazdu, które wymuszają na producentach ze względów ekonomicznych oferowanie silników o takich mocach, za które opłaty będą niższe.